Queenstown / Milford Sound - Reisverslag uit Wiroa Island, Nieuw Zeeland van Esther - WaarBenJij.nu Queenstown / Milford Sound - Reisverslag uit Wiroa Island, Nieuw Zeeland van Esther - WaarBenJij.nu

Queenstown / Milford Sound

Blijf op de hoogte en volg Esther

22 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Wiroa Island

Queenstown is een klein stadje dat aan een groot meer en tussen de bergen ligt verscholen. Het centrum bruist en zit vol met winkels, bars en restaurants. Ook kun je hier bungeejumpen, skydiven en met een mountainbike de berg af racen. Uhm mij niet gezien hoor..!

In Queenstown is het heel mooi weer. We besluiten lekker hiervan te genieten en installeren ons na het shoppen en terras zitten in het stadspark bij het meer. Zo kom ik toch nog een beetje bruin terug en kan ik eindelijk dat boek lezen waar ik maar niet aan toe kwam. Lekker genieten!

Milford Sound
Om met de boot door de Milford Sound te varen moesten we eerst een busreis afleggen van zo'n 4,5 uur. Gelukkig was de route mooi (al heb ik zeker de helft de binnenkant van mijn ogen bekeken). De cruise was prachtig en lekker rustgevend om in het fjord te varen. Ik moest wel even rennen om te schuilen toen we langs de waterval gingen. Alles zeiknat! En eindelijk zeeleeuwen gespot!!


Vandaag laatste dag in Queenstown. Mijn vlucht naar Auckland vertrekt vanmiddag om 16.40 uur ( voor jullie vannacht). In Auckland slaap ik nog 1 nachtje alleen en dan vertrek ik om 14.30 via Maleisie (Kuala Lumpur) naar Amsterdam. Een totale reis van ruim 27 uur!!

Tja ik moet er wat voor over hebben maar het was het absoluut waard! Wat een mooi land! Wat een avontuur! Ik vertel graag meer als ik terug ben samen met de foto's die ik heb gemaakt. Het was echt een onvergetelijke ervaringen kan het iedereen aanraden om dit land ooit een keer te bezoeken!

Tot snel!
Groetjes en liefs uit Nieuw Zeeland

  • 21 Januari 2014 - 23:41

    Marry:

    Ik wens je een hele goeie reis en hoop je vrijdag weer te zien!

    Liefs,

    Marry

  • 22 Januari 2014 - 09:15

    Marloes:

    Geniet van de laatste momenten op dat mooie (ei)land. En goeie reis!

  • 22 Januari 2014 - 11:12

    Liesbeth:

    geniet nog even de laatste uren en een goede voorspoedige reis gewenst, tot snel, groetjes mam.

  • 24 Januari 2014 - 13:49

    Esther L.:

    Hey meis,
    Nog ff genieten. Heel fijn om je maandag bruin terug te zien. Ben benieuwd naar je verhalen!!!
    x Es

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wiroa Island

Esther

Reis een beetje mee met mij

Actief sinds 30 Dec. 2013
Verslag gelezen: 1016
Totaal aantal bezoekers 4100

Voorgaande reizen:

01 Januari 2014 - 24 Januari 2014

Nieuw Zeeland Kia ora

Landen bezocht: